بهترین شامپو برای موهای خشک و موهای آسیب دیده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

 

بهترین شامپو برای موهای خشک
قبل از این که به معرفی شامپو برای موهای خشک بپردازیم، باید بدانیم که به طور کلی، چه عواملی باعث می شود که موهای ما خشک و آسیب پذیر شوند؟ حقیقت ماجرا این است که اغلب موهای ما تحت تاثیر برخی درمان ها و داروهای شیمیایی آسیب پذیر شده و صدمه می بینند. همچنین اگر ما از جمله افرادی باشیم که بیش از حد در معرض آفتاب قرار می گیریم و یا وقت زیادی را در استخرها و آب می گذرانیم، ممکن است در معرض خشکی موهای سر قرار بگیریم. برای درمان خشک بودن موها، در درجه اول، توصیه می شود از محصولات آرایشی و بهداشتی استاندارد استفاده کرده و پس از استفاده از مواد آرایش مو، برای مدتی به موهای خود استراحت بدهیم. عدم تغذیه مناسب مو و نرسیدن مواد مغذی به ریشه موها نیز می تواند از جمله دلایل دیگری برای خشک شدن موها باشد. برای این منظور توصیه می کنیم از شامپوی مناسب برای موهای خشک استفاده کرده و برخی مواد غذایی دارای چربی های طبیعی، مثل ماهی، آجیل جات و آووکادو را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

نکته ای که در استفاده از شامپو برای موهای خشک باید رعایت کنید این است که این محصولات برای استفاده همه روزه ساخته نشده اند. در حقیقت بسیاری از محققین در این زمینه، اعتقاد دارند حمام روزانه و زیاد، خود یکی از عوامل موثر در کاهش رطوبت پوست سر و در نهایت خشکی مو می باشد. به همین جهت توصیه می شود برای بهترین نتیجه، موهای خود را هر دو روز یک بار با استفاده از یک شامپو برای موهای خشک ، بشوئید.

بهترین شامپو ها برای موهای خشک
بهترین شامپو ها برای موهای خشک

در گذشته نیز شامپوهایی را برای موهای چرب معرفی نموده ایم که اگر شما از این دست افراد می باشید، می توانید تعدادی از محصولات مهم و محبوب در این زمینه را با استفاده از لینک داده شده، مشاهده نمایید.

شامپو Loreal Elseve Extraordinary
اگر بخواهیم یکی از بهترین محصولات در زمینه درمان خشکی مو را معرفی کنیم، قطعا شامپو Loreal حاوی روغن های طبیعی، یکی از این محصولات می باشد. این شامپو حاوی روغن هایی نظیر روغن گل رز، روغن گل آفتاب گردان و روغن عناب می باشد که تاثیر به سزایی در درمان خشکی مو دارند. هنگامی که از این شامپو روی سر خود استفاده کنید، موهای شما قبل از اینکه بخواهید آن ها را بشوئید، مواد مورد نیاز خود را جذب کرده و پس از شستسو، اثر از شامپو روی سر شما باقی نخواهد ماند. نکته قابل توجه در رابطه با این شامپوی، قیمت بسیار پایین آن نسبت به نمونه های مشابه دیگر است. این شامپو برای موهای خشک در ایران نیز قابل دسترس بوده و قیمت آن حدود 15 هزار تومان می باشد.

شامپو Loreal Elseve Extraordinary
شامپو Loreal Elseve Extraordinary

شامپو TRESemme
برند TRESemme نیز یکی دیگر از مارک های معروف در زمینه تولید شامپو و محصولات مراقبت و بهداشت مو می باشد. شامپوی روغن نارگیل و آلوئورای این کمپانی، تاثیر خاصی در از بین بردن شکنندگی و خشکی مو دارد و می تواند رطوبت از دست رفته موهای شما را بار دیگر به شما برگرداند. با توجه به اینکه مقدار کمی از سولفات در این محصول وجود دارد، اما به سبب کم بودن میزان آن، این شامپو تاثیر زیادی در تمیز نگه داشتن مو ندارد. در عوض روغن آلوئورای بکار رفته در آن دارای خاصیت ضد باکتریایی بوده و باعث نرمی و لطافت موهای شما می شود. همچنین روغن نارگیل موجود در این محصول، سبب می شود تا موهای شما مرطوب تر شده و از خشکی بیش از حد آن ها، کاسته شود. این شامپو در ایران قابل دسترس بوده و قیمت آن حدود 60 تا 90 هزار تومان متغیر است.

شامپو TRESemme
شامپو TRESemme

شامپو Phytojoba
یکی دیگر از محصولات واقعا مفید در زمینه مرطوب نگه داشتن مو، شامپو برای موهای خشک Phytojoba می باشد. این شامپو کاملا طبیعی بوده و پر از ترکیبات دوست داشتنی مانند روغن نارگیل و یا عصاره گل خطمی می باشد. شامپو برای موهای خشک Phytojoba دارای تاثیر شگفت انگیزی روی موهای سر می باشد و در زمان کوتاهی قادر است رطوبت از دست رفته موها را به سر شما باز گرداند. این شامپو علاوه بر اینکه تاثیرات خوبی بر نرم کنندگی موهای شما دارد، دارای بوی خوشی نیز می باشد. توصیه می شود برای تاثیر بیشتر از ماسک موی فیتوجوبا نیز به صورت هفته ای یک بار استفاده نمایید تا موهای خود را نرمی بیشتری ببخشید. این شامپو نیز در ایران قابل تهیه بوده و قیمت آن حدود 50 الی 70 هزار تومان متغیر خواهد بود.

منبع:superfamilyprotector



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com